Bobbi Brown

Bobbi Brown begon als een eenvoudig idee: make-up die er natuurlijk uitziet en een lippenstift die lijkt op je eigen lipkleur. Inmiddels heeft het merk een uitgebreid assortiment met verschillende tinten foundation en prachtige kleuren voor op de ogen en lippen. Daarnaast kun je er uitstekende producten vinden voor je dagelijkse huidverzorgingsroutine.

Bobbi Brown

84 artikelen
Filter & sorteer
84 artikelen
48 van 84 gezien

Bobbi Brown bij debijenkorf.be

Volgens Bobbi Brown is het geheim van schoonheid zo eenvoudig als jezelf zijn. Als jong meisje zat Bobbi Brown niet altijd lekker in haar vel. Ze wilde er graag uitzien als Chery Tiegs – blond, bauwe ogen en dun – het schoonheidsideaal van de jaren ’60. Totdat ze Ali McGraw in Love Story zag en eindelijk de potentie van haar eigen schoonheid ontdekte. Deze openbaring veranderde haar kijk op beauty en leidde uiteindelijk tot een carrière als make-up artist. Bobbi’s signatuur was een frisse en natuurlijke look. Het was haar talent om de goede eigenschappen van iemands gezicht te benadrukken. Bobbi werkte met fotografen als Bruce Weber, Bridgette Lacombe en Patrick Demarchelier, die haar allemaal boekte voor haar naturel make-up.

De natuurlijke lipsticks van Bobbi Brown

In een tijdperk dat gedefinieerd werd door een extravagante, artificiële make-up viel de natuurlijke make-up look van Bobbi Brown op. Doordat Bobbi moeite had met het vinden van flatterende, natuurlijke make-up producten besloot ze om haar eigen make-up lijn uit te brengen. In 1991 verkocht Bobbi voor het eerst haar lippenstiften bij het warenhuis Bergdorf Goodman in New York en de Bobbi Brown lipsticks vlogen als warme broodjes over de toonbank. Haar realistische benadering van schoonheid viel in de smaak. Binnen één dag had Bobbi, maar liefst 100 lipsticks verkocht.

Bobbi Brown staat voor natuurlijke schoonheid

Inmiddels biedt Bobbi Brown een uitgebreide make-up lijn met concealers, bronzers, poeders en foundations van Bobbi Brown. Nog steeds staat Bobbi Brown voor natuurlijk schoonheid. Daarom lanceerde het merk de “Pretty Powerful” campagne. Alle vrouwen zijn prachtig zonder make-up, maar met make-up zijn ze Pretty Powerful! De campagne liet vrouwen zien van alle leeftijden en etniciteiten.