Ga lekker zèlf in je kracht staan

Flexwerken, punten op de horizon, brainstormen en centraal stellen. De innovatieve kwaliteitsslagen vliegen ons om de oren op kantoor, maar worden we daar nou beter van, vraagt Japke-d. Bouma zich af. Is het nou wel zo goed om te durven dromen? Werken zelfsturende teams? Moeten de neuzen eigenlijk wel dezelfde kant op? En is succes écht een keuze? Kantoorexpert Japke-d. Bouma spreekt heldere taal: stop met al die vage managementmodes! Ze rekent af met de ergste en hardnekkigste trends en laat zien hoe het óók kan op kantoor. Vroeger was de klant nog gewoon koning. Tegenwoordig ‘staat hij centraal’ of erger nog: wordt hij ‘centraal gezet’. Ik weet niet waar dat is misgegaan en wie ermee begonnen is; ik weet wel dat het behoorlijk druk geworden is op Centraal. Want niet alleen de klant staat daar tegenwoordig, ook ‘de leerling’, ‘de burger’, ‘de docent’, ‘het kind’, ‘de verbinding’ en dan was er nog dat seminar waar laatst ‘uw uitdaging’ centraal stond. Wat een gedoe. Want er staat nooit bij hoe je al die dingen en mensen centraal krijgt, of het daar dan niet te druk wordt en over welk centrum we het dan hebben.
12,9912.99
Nog enkele items op voorraad

Voor 22.00 uur besteld, morgen 24 mei in huis

Gratis levering voor privilege members

Profiteer nu van gratis levering als Privilege Member. Heeft u nog geen account? Maak een account aan.

Specificaties
Gratis retourneren
Bekijk meer van:

    Bezoek onze Belgische
    Webshop

    Ben jij in België? Bezoek dan onze Belgische webshop en geniet van:

    Ga naar debijenkorf.be
    of blijf op debijenkorf.nl

    Gratis levering & retour
    naar Duitsland

    Shop nu