menu

Klantenservice

Retourformulier kwijt?
Download het blanco formulier en gebruik ons antwoordnummer

Ruilen en retourneren

+Corona: Ik kan vanwege corona/quarantaine of lockdown het product niet op tijd terugsturen, en nu?
+Hoe krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?
+Mijn bestelling/artikel is geannuleerd door de Bijenkorf, wat nu?
+Hoe kan ik mijn bestelling retourneren aan een partner?
+Kan ik de Bijenkorf Cadeaucard retourneren of inwisselen voor geld?
+Corona: Ik heb nog een tegoedbon van een winkelretour die verloopt, wat nu?
+Corona: Kan mijn retourpakket opgehaald worden door UPS?
+Corona: Kan ik nog wel retourneren bij een Pick Up Point tijdens een lockdown?
+Corona: Ik heb recent iets van Cartier gekocht, kan ik mijn bestelling retourneren?
+Corona: Alle pakketpunten in mijn woonplaats zijn dicht, kan mijn retourtermijn verlengd worden?
warning
Chat toegankelijk elke dag tussen08.00 - 24.00 uur