1 March 2018

Activiteiten in de Bijenkorf – editie maart 2018

In deze persagenda vind je een selectie van de activiteiten die de komende maand in onze winkels plaatsvinden.

Overige activiteiten kun je vinden op deBijenkorf.nl/evenementen. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling PR, telefoon: 00800 800 12222 of e-mail: [email protected] Voor alle activiteiten geldt dat je van harte welkom bent. Graag horen we van tevoren of je komt.

Kamermuziekfestival Den Haag

Op zaterdag 10 maart verandert de Haagse Bijenkorf in een warenhuis waar letterlijk muziek in zit. De Haagse violiste en artistiek leider van het Kamermuziekfestival Eva Stegeman speelt in de winkel fragmenten uit het festivalprogramma van 2018.

De optredens vinden plaats tussen 14.00 en 16.00 uur en worden gespeeld samen met het festivalensemble bestaande uit:

• Merel Vercammen - viool
  • Bas Duister – trompet
  • Jeroen Geevers – percussie
  • Karel Bredenhorst - cello

Het Internationaal Kamermuziekfestival Den Haag beleeft van 4 t/m 8 april 2018 zijn vijftiende editie. Rond het thema 'For the Love of Music' bruist Den Haag weer vijf dagen van de kamermuziek met gevestigde én verrassende namen uit de internationale muziekwereld en aanstormend toptalent.

Bekijk het volledige programma op www.classicalencounters.nl.

Levi’s Hip Hop Hoorah Block Party

Kom naar de Bijenkorf Amsterdam, op vrijdag 30 maart maken bezoekers kans op een gratis FILA T-shirt en worden aankopen gepersonaliseerd.

FILA viert zijn collectie in de Bijenkorf met een spetterend feest. De gehele avond maken onze bezoekers kans om geselecteerd te worden voor een gratis T-shirt. Maar ook kunnen zij al hun FILA aankopen gratis laten personaliseren door Fashion Rebels Amsterdam. Als klap op de vuurpijl is er om 18.00 nog een rap optreden door Watts en Rasskulz. Dit feestje wil je niet missen!

Daarnaast helpt Levi’s® je samen met influencers Lizzy van der Ligt, Benthe Liem en Anouk Yve aan een nieuwe springproof look.

de Bijenkorf Amsterdam
vrijdag 30 maart
Van 17.00 - 21.00 uur

Fashion Show: Straat Couture

De Bijenkorf trapt op zaterdag 17 maart het nieuwe modeseizoen af met de ‘Straat Couture’ Fashion Show. Centraal staan de nieuwe lente en zomertrends: retro sport, zomerse strepen, pastels, denim, mix & match en monocolor.

Het World Trade Center in Rotterdam is de plek waar dit jaar de nieuwste looks worden getoond. Anna Nooshin verzorgt de presentatie van dit evenement. Dit seizoen wordt alles rondom Straat Couture gebouwd omdat we zien dat het huidige straatbeeld meer divers is dan ooit en de ideeën stijlvoller, zelfverzekerder, brutaler en kleurrijker. Mode is voor iedereen die durft te kiezen.

Marie Jo: Borduren

Marie Jo lanceert deze zomer haar allereerste swimwear collectie. Bikini’s, badpakken en beachwear in elegante ontwerpen, prachtige kleuren en superieure pasvormen, net als de lingerie van het befaamde merk.

Bij een aankoop uit de Marie Jo swimwear collectie in de Bijenkorf krijgen onze klanten een limited edition hammam strandlaken cadeau, deze kunnen zij meteen laten borduren met hun naam, initialen of lifestyle quote.

Heropening Filiaal Maastricht

De Bijenkorf Maastricht is vernieuwd. Op 24 en 25 maart kunnen bezoekers langs komen voor een feestelijke heropening van de winkel. Er is meer ruimte en het merkenassortiment is uitgebreider.

Speciaal voor de heropening slaan de Bijenkorf en Harper’s Bazaar de handen ineen. Cécile Narinx, hoofdredacteur van Harper's Bazaar, introduceerde gezien haar Maastrichtse roots een speciale winactie. Wie zich Maastrichts opdoft maakt kans op het winnen van een personal shopper en €450,- shoptegoed + VIP-brunch in de Bijenkorf Maastricht voor 2 personen.