9 May 2018

De Bijenkorf Amstelveen is geheel vernieuwd

Nu met tientallen nieuwe modemerken

De Bijenkorf Amstelveen geheel vernieuwd

Na de verbouwing van een half jaar is de Bijenkorf Amstelveen nu geheel vernieuwd. De heren- en damesschoenen afdelingen zijn twee keer zo groot en de vernieuwde herenmode afdeling is bijna 1500 m2. Er is een nieuwe cadeau-afdeling van ruim 240 m2 en een nieuw City Café op de begane grond. Tientallen nieuwe merken zoals Filling Pieces, Hugo Boss en LaDress zijn toegevoegd aan het assortiment.

Storemanager de Bijenkorf Amstelveen, Sandra Charmant: “We zijn erg blij met de vernieuwingen. Door de horeca verandering van restaurant naar het City Café op de begane grond, konden we afdelingen vergroten en nieuwe merken introduceren. Deze merken completeren ons assortiment en passen goed bij de Amstelveense klant. Ook de vernieuwingen aan het interieur zoals de vitrines bij de afdeling sieraden & horloges zorgen voor een optimale winkelervaring.”

Elke afdeling heeft zijn eigen sfeer. Op de parterre is meer lichtinval gecreëerd en wordt gebruik gemaakt van lichte kleuren. In deze omgeving komt de cosmetica-afdeling goed tot haar recht. Hier vindt de klanten nieuwe merken Kiehl’s en Dyson. Donkere kleuren en accenten van hout kenmerken de vernieuwde afdeling herenmode. Onder andere nieuwe merken CP Company, Daily Paper en John Smedley zijn hier te verkrijgen.

Populaire nieuwe afdelingen voor dames, schoenen en lederwaren, zijn ook verrijkt met bijvoorbeeld een merk als Isabel Marant.

De voormalige woonafdeling is omgetoverd tot een nieuwe cadeau-afdeling waar men terecht kan van kookboek tot vaas, voor zichzelf of een ander.

Feestelijke opening en high-tea met Lizzy van der Ligt
Op 12 en 13 mei vindt de feestelijke opening van de winkel plaats met vele evenementen. In het kader van Moederdag vindt er op 13 mei een high-tea plaats die influencer Lizzy van der Ligt zal hosten. Sieradenontwerper Aynur Abbott en Paulien Wesselink oprichter van O My Bag verkopen hun producten in de Bijenkorf en vertellen tijdens de high-tea het verhaal achter hun product.