De Bijenkorf introduceert personal beauty stylist en speciale beauty adventskalender voor het feestseizoen

23 September 2019

In de Bijenkorf Amsterdam en Rotterdam kunnen klanten nu terecht voor een persoonlijk advies van een personal beauty stylist. Vanaf november is deze service in alle winkels beschikbaar. Daarnaast introduceert de Bijenkorf speciaal voor het feestseizoen voor het eerst een eigen beauty adventskalender, die vanaf 15 oktober in alle winkels en de webshop verkrijgbaar is.

Vanaf november introduceert de Bijenkorf de personal beauty stylist. Deze helpt klanten in alle winkels bij het vinden van geschikte huidverzorging, make-up of haarverzorging en is niet gebonden aan een bepaald merk. Iedereen kan hier terecht voor het vinden van een nieuwe of vertrouwde look. Bijvoorbeeld met een van de vele nieuwe en exclusieve cosmeticamerken die nu bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn als Hourglass en Gucci beauty. Klanten kunnen voor € 10,- online een persoonlijke afspraak maken voor een uur met de personal beauty stylist.

Eefje Luuring, Buying Manager Beauty de Bijenkorf: “We vinden het belangrijk dat onze klanten de beste service krijgen. De personal beauty stylist heeft kennis van alle merken en zorgt dat iedere klant een advies op maat krijgt. En onze beauty adventskalender met bestsellers van vele merken is het perfecte cadeau om te geven en om te krijgen tijdens het feestseizoen.”

De beauty adventskalender is te koop voor € 119,- en bevat 24 producten met een totale waarde van € 275,-, variërend van Glow tonic van Pixi (100 ml), Orgasm Blush van NARS (travelsize), Translucent Powder van Laura Mercier (travelsize) en MAC lipstick (fullsize) tot Volumizing Shampoo van Philip B (60 ml) en Rose hair and body oil van Ouai (45 ml).