menu

Status bestelling

De status van uw order vindt u als volgt:

In 'Mijn account'

  • Login met uw de Bijenkorf account
  • Kies in het linkermenu ‘Orderhistorie’
  • Zoek de order waarvan u de status wilt weten. Als u hierop klikt ziet u de status van uw order.

Betekenis van status

  • In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
  • Bevestigd: uw order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
  • Afgerond: uw order is ontvangen, betaald en verzonden.

Per e-mail

  • U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvangt u bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.

Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Bestelling annuleren

Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als u de bestelling heeft ontvangen, kunt u deze bij een filiaal van de Bijenkorf of via een UPS Access Point retourneren.

Sommige artikelen uit onze webshop worden rechtstreeks door de leverancier geleverd. Dit wordt vermeld tijdens het bestelproces. In deze gevallen is annulering soms wel mogelijk, hiervoor kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center op 00800 800 12222.

Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.

Voorraadinformatie

Op deBijenkorf.nl kunt u zien of een artikel op voorraad is in de webshop of in een filiaal. Deze informatie kunt u vinden door het artikel inclusief maat en kleur te selecteren en te klikken op "filiaalvoorraad".

Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen. Als dat het geval is, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel. Artikelen met korting kunnen we helaas niet voor u reserveren. Een verzoek tot reservering kunt u indienen door contact met ons op te nemen.

Top 10 veelgestelde vragen
bekijk alle veelgestelde vragen
  • Verlanglijst
  • Filialen & Openingstijden
  • Klantenservice

Inloggen

Filialen & Openingstijden

Winkelmand

Verlanglijst

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen

Nieuwe klant

Minimaal 6 tekens met in ieder geval: 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 kleine letter