Leveren

U kunt uw webshopbestelling op verschillende manieren en momenten laten leveren in België.

bezorgmethodes

BezorgmethodeKosten
Ophalen in filiaalgratis
Ophalen Kiala/UPS Access Point gratis*
Bezorgen door PostNLgratis*

*Gratis indien u met een webshopaccount bent ingelogd. Heeft u nog geen account? Maak een account aan.

Verwachte levertijd

  • Bestellingen die u op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur doet, worden de volgende dag bezorgd (met PostNL). Let op: bestellingen die u op zaterdag of zondag plaatst, zijn 2 dagen later (maandag/dinsdag) in huis.
  • U kunt in het afrekenproces ook kiezen voor een andere bezorgdag bij bezorging met PostNL.
  • Als u inlogt op uw account kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. Dit is niet mogelijk wanneer u een bestelling plaatst zonder account.
  • Indien er een levertijd van 2-4 dagen bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld.
  • Bestaat uw bestelling uit artikelen op voorraad en artikelen die worden nabesteld, dan versturen we uw bestelling in delen. U betaalt eenmalig verzendkosten.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

SOORT LEVERINGLEVERTIJD
Standaard leveringMa t/m vr voor 22.00 besteld, volgende dag in huis (met PostNL)
NaleveringHet artikel is tijdelijk uitverkocht, levertijd 2-4 dagen
Externe leverancierLangere levertijd door levering externe leverancier

PostNL – gratis

Profiteer van gratis verzending met uw webshopaccount. Heeft u nog geen account? Maak een account aan.

  • Bezorging: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag geleverd. Op zaterdag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag geleverd.
  • Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt bekijken.
  • Als u tijdens de eerste leveringspoging niet in staat bent het pakket te ontvangen, kunt u kiezen voor een tweede leveringspoging of het laten afleveren op het dichtstbijzijnde Pakketpunt. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.
  • Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
  • Locaties en openingstijden van de Pakketpunten: www.kariboo.be.

Kiala/UPS Access Point – gratis

Profiteer van gratis verzending met uw webshopaccount. Heeft u nog geen account? Maak een account aan.

  • Bezorging: op maandag t/m donderdag voor 22.00 uur besteld = binnen 48 uur geleverd bij het Kiala Punt/UPS Access Point. Op vrijdag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd. Op zaterdag of zondag voor 22.00 uur besteld = op woensdag geleverd.
  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket klaar ligt om op te halen.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het Kiala Punt/UPS Access Point, wordt het pakket teruggestuurd.
  • Bekijk de openingstijden en locaties op www.kiala.be.

Externe leverancier

  • Wanneer een artikel via een externe leverancier wordt verstuurd, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • De verzendkosten verschillen per leverancier. Dit wordt berekend in de winkelmand.
  • De externe leverancier neemt contact met u op over de bezorging van uw bestelling.
  • Let op: bezorging door een externe leverancier kan alleen op het factuuradres. Voor de overige artikelen uit uw bestelling kunt u zelf de gewenste bezorgmethode selecteren.

Ophalen in filiaal in Nederland - gratis

  • Bezorging: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag in het filiaal in Nederland. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag in het filiaal in Nederland.
  • U kunt uw bestelling ophalen bij de Klantenservice van het door u gekozen de Bijenkorf-filiaal in Nederland.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is gearriveerd in het gekozen filiaal in Nederland.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, vergeet dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).

Incomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren bij de Klantenservice in een van onze filialen of retour sturen met het retourformulier via een Kiala Punt/UPS Access Point. Op het retourformulier kunt u aangeven dat het artikel vies of beschadigd is geleverd.

Indien het artikel ouder is dan 30 dagen kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via het telefoonnummer 00800 800 12222.

Artikel niet ontvangen

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center op 00800 800 12222 of via het contactformulier.

Top 10 veelgestelde vragen
bekijk alle veelgestelde vragen
  • Verlanglijst
  • Filialen & Openingstijden
  • Klantenservice

Inloggen

Filialen & Openingstijden

Winkelmand

Verlanglijst

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen

Nieuwe klant

Minimaal 6 tekens met in ieder geval: 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 kleine letter