Leveren

U kunt uw webshopbestelling op verschillende manieren en momenten laten leveren in België.

Verwachte levertijd

  • Let op: Vanwege Hemelvaart gelden tijdelijk afwijkende levertijden. Nadat u de bestelling heeft voltooid, wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de actuele bezorginformatie.
BesteldatumFilialenPostNLUPS Access Point
woensdag 24 mei 25 mei 26 mei 26 mei
donderdag 25 mei 26 mei 27 mei 27 mei
vrijdag 26 mei 27 mei 27 mei 27 mei

Bekijk de openingstijden van de filialen tijdens Hemelvaart

  • Als u inlogt op uw account kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. Dit is niet mogelijk wanneer u een bestelling plaatst zonder account.
  • Indien er een levertijd van 2-4 dagen bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld.
  • Bestaat uw bestelling uit artikelen op voorraad en artikelen die worden nabesteld, dan versturen we uw bestelling in delen. U betaalt eenmalig verzendkosten.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

SOORT LEVERINGLEVERTIJD
Standaard leveringMa t/m vr voor 22.00 besteld, volgende dag in huis (met PostNL)
NaleveringHet artikel is tijdelijk uitverkocht, levertijd 2-4 dagen
Externe leverancierLangere levertijd door levering externe leverancier

levermethodes

LevermethodeKosten
Ophalen in filiaalgratis
Ophalen UPS Access Point gratis*
Leveren door PostNL3,95 (gratis met webshopaccount)*

*Levering door PostNL is gratis indien u met een webshopaccount bent ingelogd. Heeft u nog geen account? Maak gratis een account aan.

PostNL – gratis met webshopaccount

Levering door PostNL kost 3,95. Met een webshopaccount profiteert u van gratis verzending. Heeft u nog geen account? Maak gratis een account aan.

  • Levering: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag geleverd. Op zaterdag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag geleverd.
  • Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin een trackingnummer waarmee u de status van de verzending kunt bekijken.
  • Als u tijdens de eerste leveringspoging niet in staat bent het pakket te ontvangen, kunt u kiezen voor een tweede leveringspoging of het laten afleveren op het dichtstbijzijnde Pakketpunt. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.
  • Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
  • Locaties en openingstijden van de Pakketpunten: www.kariboo.be.

UPS Access Point – gratis

Profiteer van gratis verzending met uw webshopaccount. Heeft u nog geen account? Maak een account aan.

  • Levering: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = binnen 24 uur geleverd bij het UPS Access Point. Op zaterdag of zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag geleverd.
  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket klaar ligt om op te halen.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het UPS Access Point, wordt het pakket teruggestuurd.
  • Bekijk de openingstijden en locaties op www.ups.com.

Levering door partners

  • Wanneer een artikel door een partner van de Bijenkorf wordt verstuurd, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • De verzendkosten verschillen per partner. Dit wordt berekend in de winkelmand.
  • De partner neemt contact met u op over de levering van uw bestelling.
  • Let op: levering door een partner van de Bijenkorf kan alleen op het factuuradres. Voor de overige artikelen uit uw bestelling kunt u zelf de gewenste levermethode selecteren.

Ophalen in filiaal in Nederland - gratis

  • Levering: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag in het filiaal in Nederland. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag in het filiaal in Nederland.
  • U kunt uw bestelling ophalen bij de Klantenservice van het door u gekozen de Bijenkorf-filiaal in Nederland.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is gearriveerd in het gekozen filiaal in Nederland.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, vergeet dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).

Incomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren bij de Klantenservice in een van onze filialen of retour sturen met het retourformulier via een UPS Access Point. Op het retourformulier kunt u aangeven dat het artikel vies of beschadigd is geleverd.

Indien het artikel ouder is dan 30 dagen kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via het telefoonnummer 00800 800 12222.

Artikel niet ontvangen

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center op 00800 800 12222 of via het contactformulier.

Top 10 veelgestelde vragen
bekijk alle veelgestelde vragen
  • Verlanglijst
  • Filialen & Openingstijden
  • Klantenservice

Filialen & Openingstijden

Winkelmand

Verlanglijst

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen

Nieuwe klant

Minimaal 6 tekens met in ieder geval: 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 kleine letter