Onze medewerkers van het Klant Contact Center helpen je graag. We zijn iedere dag bereikbaar via chat, WhatsApp en Social Media van 08.00 – 22.00 uur. Maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 - 18:00.
Wist je dat je ook antwoorden kunt vinden in de veelgestelde vragen?
Magazijn ‘De Bijenkorf’ B.V.
Handelend onder de naam/namen: de Bijenkorf
KvK-nummer: 33116577
BTW-identificatienummer: NL003177397B01
de Bijenkorf
Postbus 12870
1100 AW Amsterdam
Haaksbergweg 34
1101 BX Amsterdam
De Bijenkorf doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kunt u daarover contact opnemen met ons Klant Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail, via social media of per post. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.
Indien uw klacht niet door de Bijenkorf kan worden opgelost, kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.
Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij de Bijenkorf in te dienen. De Bijenkorf heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op uw klacht te reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl+. Via deze website kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform+.
U kunt ons tevens e-mailen via het contactformulier. Vul het formulier hieronder zo volledig mogelijk in. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.