19-69

Kabash Eau de Parfum

185,-

Maat100 ml

Online nog 2 beschikbaar

Productbeschrijving

"Verhalen over hoe Talitha en Paul Getty, Paul Bowles, Mick Jagger, Veruschka en Yves Saint Laurent allemaal in Marrakech verbleven, hebben me altijd geïnspireerd. Ik ben geïntrigeerd door hoe ze werden verleid door de energie en dynamiek van het koninkrijk en het gebruikten voor invloeden en ontsnappingen: kleding, kleuren, muziek, interieur en drugs. Ik wilde een warme en cocooning geur creëren die beïnvloed is door dit tijdperk, gebaseerd op persoonlijke herinneringen aan de levendige souks en levendige markten in Marokko. Geurnoten zijn onder andere witte honing, amber en sandelhout."

Samenstelling en specificaties
SamenstellingGeurtype:OriëntaalsInhoud:100 mlType parfum:Eau de Parfum, Unisex geurenUnisex geur:Dit is een unisex geur en kan door iedereen gedragen wordenVerpakking:Fles
SpecificatiesContactgegevens van de marktverantwoordelijke:[email protected]Veiligheidswaarschuwingen:Cosmetisch product. Alleen gebruiken zoals voorgeschreven. Voor uitwendig gebruik. Ontvlambaar. Niet in de ogen of op geïrriteerde huid spuiten. Vermijd contact met de ogen. Buiten direct zonlicht bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Opzettelijk verkeerd gebruik door opzettelijk concentreren en inademen van de inhoud kan schadelijk of fataal zijn.Artikel:043909001426100

19-69

Kabash Eau de Parfum

185,-

Online nog 2 beschikbaar