SALE. Tot 50% korting.

Bekijk het aanbod

19-69

L'air Barbès Eau de Parfum

75,-

Maat

Productbeschrijving

Topnoten: aldehyde – frisse citroen – bergamot
Hartnoten: beton – ylang-ylang extra olie – tuberoos
Basisnoten: ambrox – iriswortel – komijnzaad – inkt – leer – droge houtsoorten – witte muskus

“Ik was nog tiener toen ik voor het eerst de foto van Helmut Newton ontdekte die ‘Le Smoking’ van Yves Saint Laurent iconisch maakte. De genderloosheid maakte een grote indruk op mij. Met een sobere, contrastrijke zwart-witesthetiek creëerde Newton een beeldtaal die mij nog steeds inspireert. Bij het creëren van L’air Barbès werd ik sterk beïnvloed door de androgyne uitstraling van deze foto. L’air Barbès van 19-69 roept de verschillende gezichten van Parijs op, zoals de betonnen steegjes, la banlieue en natuurlijk de wijk Barbès – Rochechouart. De geur is tevens een eerbetoon aan Parijs, capitale de la mode.”

Uitsluitend voor uitwendig gebruik.
Niet in de richting van de ogen of geïrriteerde huid sprayen.
Vermijd contact met de ogen.
Buiten direct zonlicht bewaren.

Samenstelling en specificaties
SamenstellingGeurtype:KruidigInhoud:30 ml / 100 mlType parfum:Eau de Parfum, Unisex geurenUnisex geur:Dit is een unisex geur en kan door iedereen gedragen wordenVerpakking:Fles
SpecificatiesContactgegevens van de marktverantwoordelijke:[email protected]Veiligheidswaarschuwingen:Cosmetisch product. Alleen gebruiken zoals voorgeschreven. Voor uitwendig gebruik. Ontvlambaar. Niet in de ogen of op geïrriteerde huid spuiten. Vermijd contact met de ogen. Buiten direct zonlicht bewaren. Buiten bereik van kinderen bewaren. Opzettelijk verkeerd gebruik door opzettelijk concentreren en inademen van de inhoud kan schadelijk of fataal zijn.Artikel:043909001826030
Ingrediënten
Alcohol Denat.(SD Alcohol 39C) – Parfum (Fragrance) - Benzyl Salicylate – D-Limonene – Ethylhexyl Methoxycinnamate – Butyl Methoxydibenzoylmethane – Ethylhexyl Salicylate – Linalool - Citral – Alphaisomethyl Ionone – Benzyl Benzoate – Geraniol - Farnesol – Isoeugenol – Eugenol

19-69

L'air Barbès Eau de Parfum

75,-