SALE. Tot 50% korting.

Bekijk het aanbod

19-69

Mini Kasbah Eau de Parfum - travel size

25,-

Maat9 ml

Online nog 1 beschikbaar

Productbeschrijving

De verhalen over hoe Talitha en Paul Getty, Paul Bowles, Mick Jagger, Veruschka en Yves Saint Laurent allemaal in Marrakesh verbleven, hebben mij altijd geïnspireerd. Ik ben gefascineerd door hoe zij zich lieten verleiden door de energie en dynamiek van het koninkrijk en dit gebruikten als bron van invloed en ontsnapping: kleding, kleuren, muziek, interieur en drugs. Ik wilde een warme en omhullende geur creëren, beïnvloed door dit tijdperk, gebaseerd op persoonlijke herinneringen aan de levendige souks en bruisende markten van Marokko. Geurnoten zijn onder andere witte honing, amber en sandelhout.

Topnoten: Witte honing, Zoete sinaasappel en Limoen
Hartnoten: Amber, Patchouli en Geranium
Basisnoten: Vanille, Tonkaboon, Guaiac hout, Leer en Sandelhout.

Samenstelling en specificaties
SamenstellingGeurtype:HoutachtigType mini geuren:Mini Eau de ParfumType parfum:Eau de ParfumUnisex geur:Dit is een unisex geur en kan door iedereen gedragen wordenVerpakking:Spray
SpecificatiesContactgegevens van de marktverantwoordelijke:[email protected]Veiligheidswaarschuwingen:Voor uitwendig gebruik. Niet in de richting van de ogen of geïrriteerde huid sprayen. Contact met de ogen vermijden. Buiten direct zonlicht bewaren.Artikel:043909001526009

19-69

Mini Kasbah Eau de Parfum - travel size

25,-

Online nog 1 beschikbaar