Garantie en reparatie

Heeft u vragen over garantie of reparatie? De Bijenkorf streeft naar de beste nazorg van uw aankoop.

artikel kapot gegaan

De garantietermijn en voorwaarden verschillen per product en merk. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center. U kunt ook altijd terecht bij een winkel in Nederland.

status reparatie

Reparaties

Wanneer u vragen heeft over de status van uw reparatie, kunt u telefonisch contact opnemen met 00800 800 12222.


Horlogeservice

Wanneer u vragen heeft over de status van de reparatie van uw horloge, kunt u kijken op www.debijenkorf.be/horlogeservice, kunt u telefonisch contact opnemen met 00800 800 12222 of via [email protected]

Garantie

De garantietermijn verschilt per product en merk. Met vragen over garantie kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center.

wettelijke garantie

Bij aankoop van artikelen op deBijenkorf.be is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.